Contact SMIT&DORLAS | Voor Thuis, Horeca en Zakelijke Koffieoplossingen

WIJ HELPEN JE GRAAG

Bij Smit & Dorlas staan we altijd voor je klaar. Onze medewerkers denken met je mee en helpen je graag, of het nu gaat om een bestelling, een vraag over onze koffie of advies op maat. Zoek je het ideale koffieconcept voor jouw onderneming, wil je meer weten over onze (h)eerlijke koffie of sparren over de beste zetmethodes? We staan voor je klaar met onze passie en expertise.

Ben je al klant en heb je vragen over je bestelling, een storing, onderhoud of productinformatie? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch. Nog geen klant en nieuwsgierig naar ons merk? Plan een kennismaking via het afspraakformulier of bel ons. Onze specialisten verbinden je met de accountmanager in jouw regio

Onze medewerkers van ons klantcontactcentrum staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee. Wil je een zakelijke bestelling doen? Dan kan je dit het beste via het klantenportaal doen.

    Voornaam*

    Achternaam*

    E-mailadres*

    Telefoon*

    Plaats*

    Bedrijfsnaam


    Voor een advies op maat maken wij het liefst een persoonlijke afspraak met je. Dit kan bij ons bij de branderij of bij jullie op locatie. Wij vertellen je alles over koffie, ons bijzondere merk en de stappen die wij samen zullen ondernemen voor het optimaliseren van jouw koffievoorziening.

      Voornaam*

      Achternaam*

      E-mailadres*

      Telefoon*

      Bedrijfsnaam*

      Branche* :
      HorecaKantoor

      Plaats*

      Land*

      Ik heb interesse in een proefsessie:
      JaNee


      Adres:

      Smit & Dorlas Koffiebranders B.V.
      Nijverheidsweg 1
      3641RP Mijdrecht
      Nederland

      ALGEMENE VRAGEN

      Waar wordt SMIT&DORLAS gebrand?

      SMIT&DORLAS koffie wordt gebrand in onze eigen branderij in Mijdrecht.

      Kan ik een rondleiding krijgen in jullie branderij?

      Voor onze (potentiële) klanten is er een mogelijkheid om een rondleiding te krijgen in onze branderij. Dit gaat altijd in overleg met de rayonmanagers. Voor particulieren is het helaas niet mogelijk om een rondleiding te krijgen.

      Hoe kan ik solliciteren bij SMIT&DORLAS?

      Ben je geïnteresseerd in werken bij SMIT&DORLAS? Kijk via deze link of er een interessante vacature open staat. Een open sollicitatie kun je altijd mailen naar: HR@smitdorlas.nl

      Kan ik een sponsorverzoek indienen?

      SMIT&DORLAS ontvangt vele sponsorverzoeken. Het is voor ons niet mogelijk om hier allemaal op in te gaan. Wij bekijken de verzoeken allemaal, echter maken wij hierin keuzes.

      Kan ik een baristatraining volgen?

      SMIT&DORLAS biedt verschillende barista trainingen aan. Deze trainingen worden gegeven door een gecertificeerde barista. Meer informatie lees je hier.

      WEBSHOP VRAGEN

      Wat is de levertijd van een bestelling via de webshop?

      Webshop bestellingen worden verstuurd via DHL op het door u aangegeven moment. Voor 12 uur ‘s middags besteld, de volgende werkdag in huis.

      Hoe hoog zijn de verzendkosten?

      De verzendkosten voor bestellingen tot €25,-. bedragen €4,95. Boven een bestelling van €25,- is verzending gratis. Verzendkosten voor levering in België bedragen afhankelijk van gewicht €7,50 of €8,50. Bij besteding vanaf €25,- draagt SMIT&DORLAS zorg voor de verzendkosten. Verzending is alleen mogelijk binnen Nederland en België.

      Hoe kan ik retourneren?

      Na ontvangst van je bestelling heb je 7 dagen om zonder opgave van redenen een product te retourneren of te ruilen. Dit moet binnen 7 dagen schriftelijk (via e-mail of brief) gemeld worden en het product moet in originele, complete en onbeschadigde verpakking, ongebruikt terug gestuurd worden. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor eigen rekening. Artikelen waarvan de folie/zegel is verbroken, worden niet retour genomen. De betaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde terugbetaald, hierbij wordt uitsluitend de aankoopprijs van het product vergoed.

      Leveren jullie ook in het buitenland?

      Wij leveren zelf in Nederland en België. Voor interesse in andere landen, neem contact op met onze afdeling sales support via 0297-284 000.

      Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

      Ja. Bij het plaatsen van de bestelling kan u de gewenste leverdatum en tijdslot aangeven.

      Is het mogelijk om achteraf te betalen?

      Je kunt de bestelling betalen via IDeal, of Creditcard. Het is niet mogelijk een bestelling achteraf te betalen.

      Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?

      De kosten en het risico van de retourzending zijn voor eigen rekening. De betaling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde terugbetaald, hierbij wordt uitsluitend de aankoopprijs van het product vergoed.

      Kan ik als zakelijke klant ook bestellen via de webshop?

      Nee, dit kan alleen via het klantportaal. Wij adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze afdeling sales support via 0297-284 000.

      Hoe maak ik een account aan?

      Heb je nog geen SMIT&DORLAS account en wil je deze aanmaken.  Dit kan wanneer je je bestelling gaat afrekenen. Hier heb je de optie om een nieuw account aan te maken. Een volgende keer kun je inloggen en gaat bestellen nog sneller.

      Hoe werkt doosvoordeel?

      Je krijgt 10% korting als je 8 dezelfde zakken koffie besteld! Doosvoordeel is alleen geldig op onze zakken koffie van 1 kg. De korting wordt automatisch verrekend in jouw winkelwagen.